ATLAS

Din virksomhed er kun 5 skridt fra den optimale print løsning.

Skaber overblik over trykhed

Analyse – gennemføres uden beregning!

Efter gennemførsel af en grundig analyse modtager I en rapport. Rapporten indeholder information om økonomi, effektivitet, miljø og optimal placering af udstyr m.v. Rapporten tilbyder en overskuelig sammenligning af eksisterende løsning kontra ny løsning, hvorefter I kan træffe gode beslutninger baseret på fakta.

Hvordan er situationen i dag:

  • Antal kopi, print scan og fax årligt
  • Udgifter til kopi, print, scan og fax årligt
  • Lagerbinding (forbrugsstoffer)
  • Effektiv og optimal placering af udstyr
  • Miljø – udgifter til el
  • Og meget mere…

Hvordan kunne fremtiden se ud:

  • Er der besparelser at hente?
  • Kan I øge kvaliteten?
  • Kan I spare tid?
  • Kan I betjene jeres kunder bedre?

Såfrem i ønsker det, vil vi efter endt analysearbejde levere et tilbud

Tilbud – er der en besparelse

Vores tilbud sikrer I får det totale overblik, indeholdende både investering/leasing/lejeudgift, samt service- og driftomkostningerne. Vores løsninger er skalerbare og kan tilpasses jeres behov – resultat, en overskuelig og gennemskuelig TCO.

Tilbud indeholdende:

  • TCO (total cost of ownership)
  • Enkel prisstruktur
  • Udspecificeret løsning
  • Leverings og implementeringsplan

Hvordan kunne fremtiden se ud:

  • Service og support:
  • Aftalt tilkaldetid
  • Beregnet oppetid
  • Evt. monitorering
  • Kontaktinformationer

Nemt med os som tovholder under hele forløbet

Levering & uddannelse

Levering & uddannelse foregår altid efter aftale med jer:

  • Levering skal ske under hensyn til jeres medarbejderes daglige arbejde 
  • Vi aftaler evt. træning, så udstyr og løsning kan benyttes optimalt
  • Vi påtager os, at hjælpe i hele forløbet – I kontakter kun os

Nu bliver udbyttet maksimalt 

Assimilation – et andet ord for integration

Indgår der i jeres valg af løsning fra inConnect dokumenthåndtering / avanceret scan / workflows, som kræver integration op mod jeres forretningssystemer – er det afgørende:

  • At I er 100% informeret om forudsætningerne for en vellykket og effektiv integration
  • At vi har aftalt alle detaljer omkring installering på forhånd


inConnect følger integrationen til dørs, tager føretrøjen, og sikre at vores løsninger taler sammen med jeres forretningssystemer, så udbyttet af løsningerne bliver maksimale.

Vi skaber overblik

Service & Support

Service & support er sat i verden for at sikre en stabil drift hos jer. Når I for brug for os – så ved vi godt det er vigtigt, og derfor sætter vi alle ressourcer ind på at få løst jeres udfordringer hurtigt og effektivt.

Vi tilbyder:

  • Hurtig og enkel adgang til telefon support til alle vore ydelser – vi er et opkald væk
  • Onsite service indenfor kopi- og printløsninger – høj oppetid sikrer stabil drift
  • Alle typer af dokumenthåndtering – vi aftaler sammen en support/serviceaftale, som matcher jerse behov

Mere overskud - i en lettere & enklere arbejdsdag!

inConnect har fokus på, at jeres arbejdsdag bliver lettere, enklere og effektiv. Med øget arbejdsglæde, større effektivitet og forbedrede indkøbsvilkår, øges jeres overskud, både som individer og som virksomhed.

Det er vores mission og vores løfte til jer.