Print, scan, kopi & dokument håndtering!

inConnect benytter ⇒ATLAS® modellen

Brug for hjælp?

Send din forespørgsel og spar tid. Vi finder det du mangler, mens du passer din kerneforretning.

Din virksomhed er kun 5 skridt fra den optimale print løsning!

⇒ATLAS® modellen sikre, at I som virksomhed får det mest optimale setup fra jeres behov opstår, gennem processen, til implementering og drift.

1. Ansvar

Hvad er jeres ønsker? Hvilke krav og behov har I? Efter gennemført analyse, modtager I en rapport med anbefalinger. Analyse gennemføres uden beregning. 

2. Tilbud

Gennemskuelighed – ligemeget om I vælger at købe kontant eller lease udstyret. Om I ønsker service-aftale og/eller dokumenthåndtering tilknyttet eller ej. Vi hjælper altid.

3. Levering & uddannelse

Levering foregår altid efter aftale med jer. Uddannelse sikrer medarbejderne for fuld gavn af alle valgte funktionaliteter, og derved udnytter løsningen optimalt fra start.

4. Assimilation

Er der behov for integration op mod jeres forretningssystemer – har vi ekspertisen. Avanceret scannings-funktionalitet med workflow rutiner, eller simpel scanning – vi sikre overblik og at assimilationen virker efter hensigten.

5. Service & support

inConnect leverer en bred vifte produkter, som kan styrke virksomhedens budskab, eller tjene en bestemt begivenhed. Hos os finder du både skriveredskaber, blokke, blyanter, kopper og meget andet.

Vi er med i hele processen. Det er vigtigt for inConnect at vores kunder kan føle sig trygge i alle faser i processen. Vi kan bidrage med montering, installering og efterfølgende service.

Fokuser på dine kerneopgaver og lad inConnect håndtere jeres printinfrastruktur!

⇒ATLAS® modellen sikre, at I som virksomhed får det mest optimale setup fra jeres behov opstår, gennem processen, til implementering og drift.

inConnects passion!

Er ubetinget vores kunder, og vi holder fast i inConnects ambition om aldrig, at miste en god kunde relation.

Vi ved godt, det er afgørende for vores kunders loyalitet, at inConnect altid råder over de nødvendige ressourcer og kompetencer. Derfor arbejder vi konstant på at udvikle, optimere og forbedre inConnects rådgivning, ydelser og produktsortiment.

Det er vores kunder, som styrer i hvilken retning inConnect arbejder.

-du passer din kerneforretning, mens inConnect finder det du mangler.

Kontakt os i dag!

Hos inConnect bevæger vi os hele tiden fremad, åbner nye døre og laver nye spændende ting. Det gør vi fordi vi er nysgerrige og vores nysgerrighed leder os i nye interessante retninger.