inPrint

Fokuser på dine kerneopgaver og lad os håndtere jeres printinfrastruktur.

Print -og dokumenthåndteringsløsninger kan være både grønne og økonomiske.

Vi sikrer en optimal TCO (total cost of ownership), samt at løsningerne er miljørigtige.

OKI-logo
HP-logo
Brother-logo
lexmark-logo
Canon-logo-1

Vi benytter ATLAS modellen til at sikre, at I som virksomhed får det mest optimale setup fra jeres behov opstår, gennem processen, til implementering og drift.

A T L A S

Analyse:
Hvad er jeres ønsker? Hvilke krav og behov har I? Efter gennemført analyse, modtager I en rapport med anbefalinger. Analyse gennemføres uden beregning.

 

Tilbud:
Gennemskuelighed - om I vælger at købe kontant eller lease udstyret. Om I ønsker service-aftale og/eller dokumenthåndtering tilknyttet eller ej. Overblik er nøgleordet, som sikrer at I kan træffe den rigtige og bedste beslutning.

 

Levering og uddannelse:
Levering foregår altid efter aftale med jer. Uddannelse sikrer medarbejderne for fuld gavn af alle valgte funktionaliteter, og derved udnytter løsningen optimalt fra start.

 

Assimilation:
Er der behov for integration op mod jeres forretningssystemer – har vi ekspertisen. Avanceret scannings-funktionalitet med workflow rutiner, eller simpel scanning – vi sikre overblik og at assimilationen virker efter hensigten.

 

Service og support:
Vi skaber et overblik, så I kan beslutte hvorledes I ønsker driften sikret. Gennem  aftalt monitorering, effektiv og hurtig service og support, sikrer vi tryghed i hele løsningens levetid.

Analyse - gennemføres uden beregning

Skaber overblik og tryghed.

Efter gennemførsel af en grundig analyse modtager I en rapport. Rapporten indeholder information om økonomi, effektivitet, miljø og optimal placering af udstyr m.v. Rapporten tilbyder en overskuelig sammenligning af eksisterende løsning kontra ny løsning, hvorefter I kan træffe gode beslutninger baseret på fakta.

Hvordan er situationen i dag:

  • Antal kopi, print scan og fax årligt
  • Udgifter til kopi, print, scan og fax årligt
  • Lagerbinding (forbrugsstoffer)
  • Effektiv og optimal placering af udstyr
  • Miljø - udgifter til el
  • Og meget mere...

Hvordan kunne fremtiden se ud:

  • Er der besparelser at hente?
  • Kan I øge kvaliteten?
  • Kan I spare tid?
  • Kan I betjene jeres kunder bedre?

Tilbud - er der en besparelse

Såfremt I ønsker det, vil vi efter endt analysearbejde leverer et tilbud.

Tilbud

  • TCO (total cost of ownership)
  • Enkel prisstruktur
  • Udspecificeret løsning
  • Leverings og implementeringsplan

Service og support

  • Aftalt tilkaldetid
  • Beregnet oppetid
  • Evt. monitorering
  • Kontaktinformationer

Vores service og løsninger er skalerbare og kan tilpasses jeres behov.

Vi ønsker et langvarigt samarbejde

Vi sikrer at driften på jeres løsning fungerer optimalt i hele perioden. I kan fokusere på jeres kerneforretning.

Vi sikrer i får det totale overblik, indeholdende både investering/leasing/lejeudgift samt service- og driftsomkostningerne. En overskuelig TCO (total cost of ownership)

Levering & uddannelse

Nemt med os som tovholdere under hele forløbet.

Levering & uddannelse foregår altid efter aftale med jer:

  • Levering skal ske under hensyn til jeres medarbejderes daglige arbejde
  • Vi aftaler evt. træning, så udstyr og løsning kan benyttes optimalt
  • Vi påtager os, at hjælpe i hele forløbet - I kontakter kun os

Assimilation – et andet ord for integration

Nu bliver udbyttet maksimalt – og I kan fokuserer på at passe jeres kerneforretning effektivt.

Indgår der i jeres valg af løsning fra inConnect dokumenthåndtering / avanceret scan / workflows, som kræver integration op mod jeres forretningssystemer – er det afgørende:

  • At I er 100% informeret om forudsætningerne for en vellykket og effektiv integration
  • At vi har aftalt alle detaljer omkring installering på forhånd

Vi følger integrationen til dørs

inConnect tager førertrøjen, og sikre at vore løsninger taler sammen med jeres forretningssystemer, så udbyttet af løsningerne bliver maksimale.

Service & Support

Vi skaber et overblik, så I kan beslutte hvorledes I ønsker driften sikret.

Support og service er sat i verden for at sikre en stabil drift hos jer. Når I for brug for os – så ved vi godt det er vigtigt, og derfor sætter vi alle ressourcer ind på at få løst jeres udfordringer hurtigt og effektivt.

Vi tilbyder:

  • Hurtig og enkel adgang til telefon support til alle vore ydelser - vi er et opkald væk
  • Onsite service indenfor kopi- og printløsninger - høj oppetid sikrer stabil drift
  • Alle typer af dokumenthåndtering - vi aftaler sammen en support/serviceaftale, som matcher jerse behov

Kontakt os i dag!

Du kan skrive til os på info@inConnect.dk eller
Ring til os på +45 72 108 307